alla älskar vi fredagar!

hej!
idag började dagen med två nationella prov i engelska klockan åtta på morgonen.
det var både läsdelen & hördelen. Det kändes faktiskt helt OK :)
efter nationella var det lunch i en timme, sedan hade vi bild, slöjd och slutligen tyska.
efter skolan åkte jag hem, softade lite vid tvn och datorn.
sedan åkte jag till sara där jag fick tacos! -lyx!
efter ett tag ringde gustav, då bestämdes det att vi skulle hitta på något några stycken. Vi möttes upp på coop, det var Gustav, Furster, Palle, Dyrman, Hampus, Anders som kom :) vi drog hem till anders och softa.
det var väldigt trevligt, och jag vill också tillägga att jag vann över gustav två gånger i NHL hockey! (jag är bra!!)
nu sitter jag här och tänkte gå och lägga mig, imorn ska jag kolla cup typ hela dagen.

PEACE!
/stina rosenlund.
(:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0